miercuri, 15 ianuarie 2014

Începutul...

Azi încep să scriu despre povestea despre autism... Această poveste este inspirată din fapte reale, fapte pe care le trăiesc împreună cu familia, zi de zi, de aproximativ un an și jumătate.

Protagonistul acestei povești este fiul meu, Adi, acum în vârstă de 4 ani și 4 luni.
Ca să înțelegeți un pic ideea de ansamblu, Adi are "norocul" să aibă un autism înalt funcțional, ceea ce îl face ca în unele zile să fie un copil aproape normal, cel puțin de la distanță. În alte zile însă, autismul său este atât de evident încât "norocul", anterior menționat, nu prea mai este noroc.

Chiar dacă la început am perceput această "veste" ca pe o tragedie, am învățat puțin câte puțin că lucrurile nu sunt chiar atât de dramatice. După principiul "Dumnezeu nu-ți dă mai mult decât poți duce" am ajuns să credem că Adi ne-a ales ca și părinți pentru că a știut că numai noi putem avea grijă de el, așa special cum este.

Motivul inițierii acestui blog stă în dorința de a împărtăși cu lumea înconjurătoare ce înseamnă cu adevărat AUTISMUL, cu scopul de a o face să devină mai tolerabilă, mai înțelegătoare, mai empatică și mai deschisă la minte cu privire la acest subiect, pe alocuri nebulos.

Am foarte multe să vă spun, dar momentan mă opresc aici.
Revin curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu